温暖坚定

God Gave Me A Gun - Alive In Wild Paint

存档灵魂:

God Gave Me A Gun
上帝给了我一把枪


【歌词】



God gave me a gun
上帝给了我一把枪 
Said take everyone
可以向任何人射击
Standing in the way of what you really want
让所有人唯命是从
So I took his advice
因此我听了他的话 
Yeah, I never thought twice
我没有丝毫的质疑 
Headed out to find
义无反顾前行寻找
To find a Victim
去找寻殉道牺牲者 
An if I never run
只要没有
Out of ammunition
耗尽弹药
I'll just keep shooting
我就不会停止射击 
Cause I'm the only one
只因我就是那一个 
That likes to see myself hurting
喜欢看到自己伤害自己的人


God played me a song
上帝为我播了首曲 
Said sing along
让我也跟他齐声唱
How fragile is the sound
可惜声如游丝弱  
When no one is around
当周遭无一人时 
You keep so damn confused
你如此令人迷惑 
By love you always lose
如那易逝去的爱
But child it's what you choose
但, 孩子, 一切果因你抉择 
Lost and lying on the ground
失落, 尸横遍野
So I rose up and danced
我努力挣扎跃起 
Like an angel with a broken body
像折翼的天使般 
Eyes turning to glass
眼注视天堂的窗 
To run the rain across my face
冰雨滑过我的面颊 
Streets held out their hands
泪水铺就天堂阶梯 
To lead me back to my sweet manger
带我回到上帝诞生地 
And tuck me into my flesh
灵魂注入我的血肉
Where I woke up to an answered prayer
在那里, 我成为一个祈祷者低声吟诵着



评论
热度(54)

© lemmon | Powered by LOFTER