温暖坚定

Everytime I Die - Children of Bodom

存档灵魂:

Everytime I Die
每一次我死去


【歌词】


Yea ho
Yea ho
呜呼
呜呼



The faint blaze of the candle of my life, 
我的生命就如残烛微光弱 
slowly dying like a fire in a pouring rain. 
火焰渐熄摇曳在狂风骤雨中
No sparks of hope inside, 
在我的内心再没希望闪亮 
no shooting stars on my sky. 
在我的天空再没繁星闪烁  
On broken wings, no flying high. 
抖动破碎的翅膀, 再无法高飞翱翔 


Another night, another demise, 
又一个黑夜来临, 又一次死亡面临 
Cadaverous wind blowing cold as ice. 
萧瑟冷风吹雪舞狂 
I`ll let the wind blow out the light, 
但愿冷风吹灭这一息火光 
Cause it gets more painful everytime I die. 
因为这一次, 比以往的任何一次死亡都痛彻心扉 


Out of strength to fight,
再无力抗争  
I cannot take another night.  
我无法再承担又一次的黑夜  
I cannot take it no more,  
我无能承受更多黑夜  
Lust of light slips through my fingers.  
光明的渴望滑落指间  
Like blood on my arms,  
就如我臂膀流出的血  
Black candle wax has buried me.  
黑色的烛油滴落, 将我烧毁  


Another night, another demise, 
又一个黑夜来临, 又一次死亡面临 
Cadaverous wind blowing cold as ice. 
萧瑟冷风吹雪舞狂 
I`ll let the wind blow out the light, 
但愿冷风吹灭这一息火光 
Cause it gets more painful everytime I die. 
因为这一次, 比以往的任何一次死亡都痛彻心扉 


评论
热度(9)

© lemmon | Powered by LOFTER