温暖坚定

Run Away - Cary Brothers

存档灵魂:

Run Away
无影无踪

 

【歌词】

 

It's another day
And I suffocate
With no peace of mind
And the forecast tells of a summer storm
又是平凡不平常一天
我呼吸着窒息的空气
没有平静毫无了心境
又将是一场夏日风暴

 

So I call you
Sound in circles
Will you come tonight
我的心呐喊你的名字
这声音环绕沉默天际
今晚你会不会再出现

 

You're gonna run away
You're gonna run away
你消失的无影无踪
你在逃离我的世界

 

Listen up
And I'll tell you why
'Cause the feeling won't quit
The memories sit
They're nothin' now
天啊听啊
我倾诉我的孤独沉默
你给的感觉从未离去
记忆环绕
但所有美好不复现实

 

So I call you
Sound in circles
Will you come tonight
我的心呐喊你的名字
这声音环绕沉默天际
今晚你会不会再出现

 

You're gonna run away
You're gonna run away
你消失的无影无踪
你在逃离我的孤单

 

How long
Dear, how long
Rushing for long, long time
Keeping it all alive
How long
(How long)
Dear, how long
(How long)
Waiting for one last day
But will you be gone away
多长是长
亲爱的, 多短是短
白昼无期, 长夜短暂
你的过去一切鲜活依旧
多长是长
(多短是短)
亲爱的, 时间难熬
(时间熬人)
等待到最后一天
但我知你永不会消失
在我的孤单世界游荡

 

So I call you
Sound in circles
Will you come tonight
我心在呼唤你的名字
这声音环绕沉默天际
今晚你会不会再出现

 

You're gonna run away
You're gonna run away
You're gonna run away
You're gonna run away
你消失的无影无踪
你在逃离我的世界
你消失的无影无踪
你在逃离我的孤单


评论
热度(20)

© lemmon | Powered by LOFTER